Cavalli Direct är en DM-byrå som är specialiserad på att skapa lönsamma kundrelationer för ökad lönsamhet.

Jag erbjuder mina uppdragsgivare att:

  • Integrera digitala online aktiviteter med traditionella off line
  • Copy – texter som gör skillnad
  • Välja rätt målgrupp – både bland gamla kunder och nya prospects.  Väljer och väljer bort och hittar nya, okonventionella kanaler att nå målgruppen.
  • Ta fram ett slagkraftigt erbjudande.
  • Utveckla och producera nya responsdrivande kampanjer.
  • Ta fram produkter och system för merförsäljning till existerande kunder.
  • Utveckla och bygga lojalitetsprogram för längre kundrelationer.
  • Föra över resurser till nätet för kostnadseffektiv och snabb kommunikation.

Tyngdpunkten i uppdragen ligger på prenumerations- och abonnemangsförsäljning samt merförsäljning och lojalitetsprogram. Mina uppdragsgivare har stora databaser och arbetar direkt mot slutkund.

Intresserad – hör av dig till mig Mats Cavalli-Björkman, mats@cavalli.se.

Vet du att en kampanjs lönsamhet påverkas av

  • Målgruppen. Att välja rätt målgrupp är den viktigaste uppgiften. Vilka vi vill nå och vilka vi inte vill nå.
  • Ett rakt och starkt erbjudande kan snabbt lyfta responsen.
  • Kreativ utformning är viktig – men mindre viktig än valet av målgrupp och erbjudande.

Din senaste kampanj – hur gick den? Hur prioriterade du? Hur skulle du prioriterat?