Under de senaste åren har jag haft uppdrag för bland annat följande företag:

Canal Digital Norden Lojalitetsprogram för betal-TV abonnenter
Canal Digital Danmark Adresserade kampanjer
Canal Digital Finland Digitala (eDM) återstartskampanjer
TTG Sverige Strategi och kampanj – lansering av magasinet Residence
Historiska Media Strategi, kampanjer för Populär Historia och Allt om Historia
Historiska Media Förnyelseprogram
Allers Förnyelseprogram, DM utbildning
Bonniers Mediauniversitet DM utbildning
Bonnier Media Lansering av receptklubb i Sverige, Norge och Danmark
Egmont Richter Marknadschef att hyra
Vitalas Marknadschef att hyra
Sydsvenskan DM strategi, kampanj mot yngre icke prenumeranter
Anoto Lansering av C Pen
Mynthuset Sverige eDM kampanjer
JATA Cargo Företagspresentation

Intresserad – hör av dig till mig Mats Cavalli-Björkman, mats@cavalli.se.

Vet du hur man får högre respons? Jag har efter många kampanjer lärt mig att fokusera på följande tre frågor som mottagaren ställer – och som måste besvaras om det skall bli någon respons eller reaktion:

  1. Varför kontaktar du mig?
  2. What’s in it for me?
  3. Vad gör jag nu?

Testa din senaste kampanj – får mottagaren svar på dessa tre frågor?